i can feel you numb

Det är jättejobbigt att blogga samtidigt som man har en konversation med någon på facebook. Man får liksom byta flik varannan sekund och bli avbruten hela tiden. Så tappar man ordet och måste fundera om. I-landsproblem?
 
Idag har jag gått i skolan halv 11 till cirkus 10 över 4 då vi fick sluta tidigare. Kom hem vid 5 och då käkade jag massa mat samtidigt som jag kollade på Lost. Sen duschade jag fett länge och fett varmt och sen har jag umgåtts med min dator. Imorgon har jag skola 10 över 10 till halv 3, fett med najs. Gillar mitt schema förutom onsdagar, så ni vet. Nej nu fattar man på hur jag skriver, hur satans trött jag är. Så nu ska jag ta och gå på dejt med mina älskade kuddar och pyjamasbyxor. Vi hörs imorgon sötisar! Pussen.
 
jag gillar att ta både seriösa och oseriösa egopics med min telebop. ni kan följa mig på instagram (@sofiadahlin) och få se både charmiga och mindre charmiga bilder på mig, om ni vill. fred ut.
Allmänt | |
Upp