2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja det gjorde jag, massor! Men inget sådär speciellt som jag kan komma på just nu.
 
Hur har ditt 2012 varit? En riktig berg och dalbana! Har varit så himla glad och lycklig, men även väldigt ledsen. Både bra och dåliga saker har hänt under detta år, saker som jag lärt mig väldigt mycket av. Jag har begått riktiga misstag och det har varit mycket beslutsfattande. Det här året nog varit det sämsta om man tänker översiktligt, men samtidigt har jag varit med om saker som har varit det bästa som hänt mig. Upplevelser, personer, och det här året lämnar kvar så sjukt mycket minnen.
 
Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Det tror jag, fast man vet ju aldrig. Men det är något jag verkligen hoppas på!
 
Blev du kär i år? Ja.
 
Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? 19 Maj, 29 Juli, 15 September och 3 November är datum som jag kommer minnas otroligt länge. Vissa av dem kommer säkert bli svagare med tiden, medan andra är datum jag tror att jag aldrig kommer glömma.
 
Vad är din största framgång 2012? Oj, jag vet inte. Inget stort sådär vad jag kan komma på nu. Men det finns ju småsaker jag är väldigt nöjd över!
 
Bästa köpet? Vilken fråga! Haha. Jag har ingen aning, har inte köpt något speciellt, mestadels småsaker. Har inte ens ett klädesplagg som jag kan utse till det bästa. Det mest använda plagget har jag inte ens köpt själv, haha!
 
Vad spenderade du mest pengar på? Cola och mat, haha.
 
Gjorde någonting dig riktigt glad? Ohja, många saker!
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? Oj, många! Men de jag kommer på bara såhär är nog Somebody that I used to know, Full av liv, We are never ever getting back together, Let us stay young, Broken, Last kiss och många fler! Hehe.
 
Vem har du umgåts med mest? Oj, jag har ingen aning!
 
Bästa minnet från 2012? Det vill jag helst inte skriva här, haha.
 
Har du haft ett förhållande under 2012? Nope.
 
Är det något du saknar år 2012 och vill ha 2013? Jag vet inte riktigt, det finns det säkert men inget speciellt tror jag.
 
Vad önskar du att du gjort mer? Vågat. Testat. Sagt ifrån. Försökt. Uppskattat. Pratat. Massor, detta år drar med sig så mycket ångest. Herregud.
 
Vad önskar du att du gjort mindre? Tänkt. Accepterat. Brytt mig mer om mig själv och mitt välmående. Jag har varit så trasig i år, tappat bort mig själv.
 
Favoritprogram på tv? Big Bang Theory!
 
Största musikaliska upptäckten? Taylor Swift och Thomas Stenström.
 
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kommer inte ihåg haha.
 
Vad gjorde du på din födelsedag? Var först i skolan och sen åt jag tårta med några av mina söta vänner.
 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? En hel del.
 
Vad fick dig att må bra? Min familj och mina vänner framförallt. Men även cola, mat, godis, träning, shopping, alla småsaker!
 
 
Vem saknade du? Många faktiskt... Men har saknat min mormor ovanligt mycket faktiskt. Önskar så mycket att jag skulle kunna träffa henne igen...
 
De bästa nya människorna du träffade? Oh...
 
Det bästa du har åstadkommit i år? Ingen aning! Haha.
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2013: Gör vad du själv vill, var glad och positiv, tänk inte för mycket på småsaker och låt inte onödiga saker ta upp din tid. Våga göra, testa, säga det du vill. Gör det som känns bra och var inte för feg. Säg ifrån när det inte känns okej eller bra, försök att hålla humöret uppe och tänk på det positiva i livet! Var inte så feg och osäker, det gör bara saker och ting komplicerat. Ta vara på varje minut.
Allmänt | |
Upp