i guess it's really over

Satans taggad på vad denna tisdag har att erbjuda! (Ja, nu är ju klockan en bit över tolvslaget, så det är faktiskt tisdag.) Ska nämligen tvinga pappa till Net On Net för att köpa en "fjärrkontroll" till kameran så jag kan fixa kick-ass-snygga outfitbilder, och sen blir det även en fika med saknade vänner. På kvällen vet jag dock inte vad som händer, pratades om planer med Nea och Lollo, men vi får väl se vart det leder. Förhoppningsvis till någonting iaf!
 
Aja, är iaf så himla sugen på en fjärris, velat ha det jäkla länge nu men har bara inte kollat upp det. Har på senaste tiden blivit riktigt sugen på att använda kameran igen, den ligger ju bara och drar till sig damm. Så nu jäklar ska jag putsa upp den lite och köpa nya tillbehör. Sen ska jag köpa ett par jeans någon gång också, men å blev så sugen! Nu ska jag sova, men vi hörs imorgon igen! Pussen.
 
En tråkig liten bild jag fotade dag med min älskade Nikon.
Allmänt | |
Upp