i got nothing but love to give

Imorgon står midsommarfirande på schemat dårå. Blir inte riktigt som planerat menmen, sånt som händer. Blir lunch med familjen hos min brorsas flickväns familj och en annan familj. Sen runt fyra drar jag mig mot Anna med Nea för middag och lite party, får väl se hur länge jag stannar eftersom det blir upp väldigt tidigt på lördag morgon. Så irriterande att det är på lördag vi åker och inte söndag. Meen det får jag leva med. Sitter just nu med datan i sängen, en kopp te och ska kolla lite Gossip Girl innan jag somnar. Blir upp tidigt imorgon och träna, drar ut och springer en sväng och sen styrka hemma. Ska bara se till att komma upp ur sängen först haha, men det fixar sig! Nu blir det GG, pussen.
 
Osminkad och fin sådär på kvällskvisten,
ser inte alls trött ut heller, nejnej absolut inte. Hehe.
Allmänt | |
Upp