now i'm kissing your tears goodnight

Shit vilken bra dag det här har varit! Helt sjukt underbart, humöret är på topparnas topp haha. Började med att jag vaknade av mig själv vid 7, så slapp stressa och hann dessutom äta frukost. Fick springa till bussen ändå och så var tåget lite försenat, men vafan. Hade bara en lektion i skolan, så åt lite lunch och sen åkte jag in med Bianca och Sophie till stan. Köpte en skjorta och ny vinterjacka, asnajs! Fikade och åt en sjukt god brownie med glass, såg Biss och Kajs i gallerian (lol) och hade bara en jävligt bra dag. Pluuuus att det är snöööö ute och det gjorde bara dagen ännu bättre! Kom hem för ett tag sedan och nu sitter jag i Skype och snackar med några chompisar. Blir mobbad för min data är sämst, men det är ju kul. Iaf, har haft en så sjukt bra dag och är på asbra humör! Wiiiiiiooooohohohohhhh awesomenessss! Snart blir det även typ den bästa maten som finns till middag och sen kommer Soppi hit för lite snack och tjejmys! Ska även försöka sova tidigt ikväll, men det går antagligen lika bra som vanligt. Alltså att jag somnar vid 1-2. Lol. Aja, tänkte bara smitta av mig lite glädje till er och så. Men vi hörs senare, pussen.
 
Allmänt | |
Upp