i feel your arms around me, but not the heat

Så var det tisdag. Andra dagen på lovet. Himla skönt det där med lov alltså, jisses. Igår vart det myskväll med tjejorna hos Elin. Vi satt uppe på hennes urmysiga vind, åt nötter, choklad, vindruvor, drack cola och bara pratade i flera timmar. Himla mys verkligen. Tog ista bussen hem, så var hemma runt halv 2. Nea sov hos mig och vi deckade runt 3 ungefär efter att ha testat maskeradgrejor och pratat om allt möjligt. Vi gick upp vid 10 imorse, fixade iordning oss och så åkte vi in till stan med tjejorna igen. Köpte en klänning till imorgon och de andra köpte det sista till sina utklädnader. Avslutades med lunch på donken, så himla värt. Var hemma runt halv 2 och sen dess har jag bara chillat runt. Har även tagit en lång jävligt varm dusch, och ikväll blir det bara att vara hemma och gosa. Är så sjukt trött så kommer antagligen somna runt 10, haha.
 
Imorgon blir det att ta en jävla sovmorgon, behövs kan man säga. Sen ska jag bara chilla runt här hemma tills halv 6, då blir det att röra sig mot Ellen för att fixa sig inför kvällen med tjejerna. Så blir det fett med ös på kvällen, halloweenfest står på schemat och jag är grymt taggad. Så ja, så ser morgondagen ut. Får se hur det blir med uppdateringen, slänger väl in nåt inlägg sådär. Aja, nu ska jag ladda ner någon film tror jag. Vi hörs imorgon! Pussen.
 
ååh saknar min fluffis <3
Allmänt | |
Upp