hold your breath and count to 28

Hej på er, jag lever faktiskt! Har bara inte orkat, hunnit eller velat uppdatera. Livet kom emellan liksom. Iaf, jag har hunnit fylla 17 och fått fina presenter (bland annat ett 24-pack colaburkar, tack sötisar ni känner mig för väl), pluggat alldeles för lite som vanligt, skrivit ett katastrofalt matteprov, firat mig själv med fest där man blev bjuden på väldigt fina lapdance av sexiga boys, umgåtts mycket med fina vänner, sovit alldeles för lite och ätit alldeles för mycket. Jag trivs jävligt bra med livet just nu, är himla glad och mår väldans bra. Dock fortfarande lite småsjuk, men det är ju höst förfan!
 
Kan ju berätta lite om några roliga händelser under veckan, hehe. I tisdags var det orientering, något som skulle ta ungefär en halvtimme. För oss tog det en timme och 20 minuter, score! Det var svinkallt, jobbigt som fan, tråkigt och svårt. När man som grädden på moset på det är trött och vrålungrig, resulterar det i en skitförbannad Sofia. Haha, sånt som man bara garvar åt i efterhand.. Men ja, vi gick vilse tre gånger och höll på att frysa ihjäl med magen skrikandes efter mat. Fyfan vad jag var arg, haha. Igår var det däremot en väldigt najsig dag. Hade kort dag i skolan eftersom vi inte hade någon spanska, men missade extramatten med Maylis och så hade vi skolfoto. Så det var lite dåligt. Men efter skolan kollade jag Lost och käkade godis i soffan, och spenderade sedan natten i världens skönaste säng (ja, jag erkänner härmed att det finns en skönare säng än min..) med väldigt mysigt sällskap. Det resulterade i en välidgt glad Sofia idag. Nu sitter jag i min säng med datorn, äter nudlar och dricker cola. Så jävla nyttig, jag vet. Ska strax dra mig mot bussen, så måste byta om och lite så nu.
 
Nu har ni iaf fått lite uppdatering, och jag ska försöka att fortsätta uppdatera nu haha. Nej men nu jävlar kör jag igång igen!
 
Lite partybilder från helgen, woop woooop.
Allmänt | |
Upp