Your hand in mine

Jag har så fruktansvärt fina vänner. Fick en video skickad till mig imorse som fick mig att skratta rätt rejält, och för en stund sen fick jag en 2-liters cola levererad vid min dörr helt överraskande. De känner mig allt för väl, och lyckas alltid få mig på bättre humör. Tack för att ni finns ❤ Har fått tillbaka min psykologiuppsats och konstaterat att jag har kvar mitt betyg vilket gjorde mig så himla himla glad. Var så nervös att jag nästan sprack då jag öppnade mailet, vilken lättnad det var sedan då jag såg mitt fina betyg på dokumentet. Wihoo. Ska snart gå ner och fixa lite lunch, samlar lite krafter bara. En kycklingsallad med currydressing och cola, framför Trassel i min underbara säng. Låter inte helt fel. Senare blir det en tripp till stallet för att klappa lite på hästarna. "Det är bra för själen", som mamma sa igårkväll. Ha en fin måndag allihop, vi hörs. Pussen
Allmänt | |
#1 - - Alexandra :

Ja dom där fyrbenta e bra för själen msn behöver
De för dom tvåbenta e inte de :) <3

Upp