tvåtusentretton

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja mycket! åkte till rhodos endast med mina tre bästa, gjorde konstiga saker på fyllan, sparkade mig runt på en sparkcykel runt halva hässelby/skälby på midsommarnatten, jobbade för första gången i mitt liv och därmed fått min första lön, ÅKT TILL PEKING!! gjort massa jag ångrar och massa jag är glad över och kommer minnas för resten av livet!! de e härligt må jag säga!!!
 
Hur har ditt 2013 varit? nu när jag tänker efter ordentligt har det då ändå inte varit såå himla dumt. har fått med mig mycket erfarenhet och upplevt många otroligt glada stunder! fast har inte mått speciellt bra psykiskt, har in fact mått pissigt på den fronten vilket gjort året mycket sämre än det kunnat bli
 
 
Tror du att år 2014 kommer blir bättre? det vet jag ju inte, men ska anstränga mig och försöka göra det till det bästa! ta vara på tiden och inte panika så mycket. HEJJA STUDENTEN
 
Blev du kär i år? näj o de e ju synd egentligen, de e så mysigt att vara kär
 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 26 juni, då det bar av till rhodos wiih!!
 
Vad är din största framgång 2013? fixade mig ett jobb, fick A av ulf (de är en bra jävla prestation ska ni veta!!) och det va det
 
Bästa köpet? min iphone 5 :-))) 
 
Vad spenderade du mest pengar på? kläder, mat, SPRIT/alkohol och coooolaaaaa mylove
 
Gjorde någonting dig riktigt glad? yaa mina fina bästabästa vänner och några extra fina ord från några fina prickar
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? håkans låtar han spelade på skansen, wake me up av avicii (rhodos-låten ju!!), hey brother, hädanefter, trädgården en fredag, SAFE AND SOUND (bästa låten som skapats ungefärsåja), osv
 
Vem har du umgåts med mest? oj alltså jagvetej
 
 
Bästa minnet från 2013? rhodos, alla gånger wääääähhhh saknart :'(
 
Har du haft ett förhållande under 2013? näj
 
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? en pojkvän kanske? haha ne men jag vet inte riktigt. en positivare inställning och så vill jag få bättre kontakt med min mamma igen. öppna mig mer och prata om sånt som tynger ner mig istället för att älta det för mig själv för gaaaash då blire ju bara värre haha
 
Vad önskar du att du gjort mer? det jag sa ovan ^, o så att jag hade gjort mer saker over all, utmanat mig själv mer, slutfört saker jag påbörjat och massa mer smått
 
Vad önskar du att du gjort mindre? tänkt haha, inte druckit så förbaskat mycket cola, hållt åsikter och känalor inne. SLÄPP UT DET FÖR FAN
 
Höll du några av dina nyårslöften? ja faktiskt!! jag lyckades weeooohh
 
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? haha näj
 
Dog någon som stod dig nära? nej o de e jag himla glad för

Vilka länder besökte du? grekland, österrike o några fler påväg dit i bilen, och kina!!
 
Största misstaget? något som ej kommer nämnas här heh
 
Har du varit sjuk eller skadat dig? körtelfeber hehehehehhh pin, men inget mer än så!!'
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? ledsnare och känt mig väldigt tom
 
Favoritprogram på tv? the carrie diaries, pretty little liars, suits, i could go on forevaaaahh
 
Största musikaliska upptäckten? oj javenne, tove lo och daughter mäjbi. iofs lyssnat mycket på veronica maggio nu såhär på slutet, hoppas på att se henne live i februari!!
 
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? JOFAMA BY KENZA 9!!!!! biggest love ever omg <33333
 
Något du önskade dig men inte fick? ja men det spelar ingen roll för jag fick ju det jag önskade mig allra mest och inte trodde jag skulle få!!
 
Vad gjorde du på din födelsedag? umgicks med mina fina vänner, fick en väldigt överraskande present av gurrfen, åt tårta och mådde finfint. var på toppen av berget hela dan så att säga, härligt!!
 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? ja det finns det säker mycket av!
 
Vad fick dig att må bra? familjen, vänner, nya upplevelser och nya bekantskaper!
 
Vem saknade du? åh, han med flera
 
De bästa nya människorna du träffade? täääbyfolket som förövrigt är mycket saknade, o så de i skälby haha (singelmingel binx minns du låål)
 
 
Det bästa du har åstadkommit i år? skaffat jobb skulle jag nog säga!! stolt svar ja heheheh
 
Har du brutit kontakten med någon vän? yez men det är inget som besvärar mig :)
 
Har du kysst någon 2013? haha yäääpp
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2014: var positiv, fortsätt bygga upp mitt inre och bli säkrare i mig själv! sätta upp mål avsluta det som påbörjas njuta av alla studer fyllda av glädje uppskatta älska lev skratta le FOTA skapa nya minnen ta vara på tiden våga
Allmänt | |
Upp