3 days

Just nu är ju livet förjävla bra. Hade en grymt rolig midsommar med massa tåg- och bussåkande, cyklande, springande, gående, dansande och stillasittande. Drack gott, åt gott, umgicks med goa personer samt mina favoriter på bilden ovan, vi fyra drar iväg till Rhodos på onsdag och jag längtar ihjäl mig. Så nu är det bara att packa om väskorna, växla pengar, köpa nya bikinitrosor och annat nödvändigt, och tagga till såinihelvete!! Fast den sista delen ingår ju i hela alltet haha! På onsdag kväll flyger vi iväg och kommer hem mitt i natten onsdagen efter, så bloggningen kommer förbli såhär gles, om inte glesare, ett tag framöver. Får se hur det går efter det. Himla tråkigt att ett flertal läsare övergett mig, men jag har väl mig själv och det älskade sommarlovert att skylla! Haha, äsch bloggen läggs åt sidan när jag lever livet. Men jag gillar't. Nu ska jag ta och skriva en packlista, tagga till lite och äta en skinkmacka. Vi hörs imorgon babes!
Allmänt | |
Upp