det här får vi aldrig tillbaka

Alltså åh. Känner mig så levande, det här är livet, det händer här och nu. Och det är mäktigt, så jävla mäktigt. Det händer så mycket för tillfället så hinner knappt med själv, både fyiskt och psykiskt. Herregud, om ni visste vilken karusell som kaosar i mitt huvud för tillfället skulle ni spärra in mig föralltid haha.
 
Sitter nu i mitt rum och lyssnar på musik samtidigt som jag försöker packa inför de kommande tre dagarna som kommer spenderas på en camping i Arboga med nyfunna vänner. Är himla taggad och det ska bli så härligt att få komma bort lite och bara lämna allt knas här hemma.
 
Bloggen blir lidande tills vidare, har verkligen tappat suget men kände att det behövdes en liten lägesupdate här i alla fall. Hare gött vänner
Allmänt | | En kommentar |
Upp