nästanbravader och borttappade viktigheter

Jaha så gårdagen vart inte som tänkt. Istället för att svepa runt på dansgolvet med världens bästa humör och favoriter, rymde min plånbok ur väskan innan eller på tåget. Så det var bara att vända och åka hem igen. Fyfan vart så arg att jag började gråta hysteriskt haha. Så idag har jag kollat upp busskortspriser, bokat tid för nytt id-kort osvosv. Väntar även på mitt nya bankomatkort så jag kan köpa ny plånka och diverse kort. KUL för det här var ju verkligen vad jag tänkt lägga tre lax på denna månad.
 
Dags att skaffa en bättre utgångsväska med dragkedjor, spännen, kardborreband, hänglås, knappar, allt. Skämt åsido. Mamma bjöd dock på tröstlunch så lyxade till det med lasagne och cola på Tastys. Efter middagen åkte vi till IKEA och jag köpte en bricka och galgar, har även bestämt vad jag ska köpa för dricksglas och koppar. Och nästa gång jag svänger förbi ett IKEA ska jag köpa minikaktusar. Tjing
Allmänt | | Kommentera |
Upp