Döda mig någon

Ibland är livet bara förjävla piss-dåligt, på riktigt. Så nu tänker jag klaga. Är så fruktansvärt arg på allt som har med skolan att göra, har 6 prov och 6 inlämningar att göra på 6 skoldagar. Vad i hela HELVETE?! De är ju idioter hela bunten. Kan någon snäll själ berätta för mig hur jag ska hinna med allt detta? Jag har faktiskt ett liv också!! Okej,en del av det är rester och ett prov är ett omprov i spanska (jävla fitt-grammatik jag hatar dig). Hade dessutom två prov idag. Det är verkligen sjukt. Men, jag har faktiskt lagt upp en plan. Såhär:
 
Onsdag: Idrottsuppgift göra klart och skicka in
Torsdag: 3 engelskauppgifter göra klart och skicka in, börja med svenskan (Ledig)
Fredag: Chilla för det är FREDAG förfän
Lördag: Göra klart svenskan och skicka in, börja på psykologin, läsa i spanskaboken
Söndag: Förbereda matten om jag kan på något sätt, annars bara mentalt lol, läsa i spanskaboken
Måndag: Spanska skriftligt prov, Matte muntligt prov, göra klart psykologin och skicka in
 
Tisdag, Onsdag, Torsdag, FredagLEDIG! Brodern min tar studenten på onsdag så då blir det massa firande. De andra dagarna ska jag plugga till Sam-provet, idrottsprovet och spanskaproven.
 
Måndag: Muntligt spanskaprov, omprov spanska?
Tisdag: Sam-prov, Idrottsprov
Onsdag: Omprov spanska?
Torsdag: Omprov spanska?
FredagSOMMARLOV!!!
 
Kommer bli hektiskt de sista veckorna, så får se vad som händer med bloggen. Men nu vet ni, och kan även meddela att bloggen kommer i sista hand dessa veckor. Nu ska jag skriva idrottsuppsats, hoppas ni andra har det roligare! Ha det bra allihopa (för det kommer inte jag ha.. lol)!
Allmänt | |
Upp