sleepless nights



namn: sofia dahlin
stjärntecken: jungfru
tre saker du är rädd för: mörker, ensamhet och kärlek.
tre saker du älskar: min familj, mina vänner och cola.
fyra avtändande saker enligt dig: arrogans, osäkerhet, ingen humor & dålig hygien.
har du en bästa vän? ja det har jag, världens finaste bästa vänner.
sexuell läggning: heteroooo jag älskar verkligen män
din första dejt: väntar fortfarande på en första riktig dejt :c
längd: 159 om jag inte hunnit upp till 160 vid det här laget!!
vad saknar du just nu? kattis, sommaren, studenten, massa saker faktiskt. känner mig lite "det var bättre förr" för tillfället.
favoritfärg: vitt och svart, omöjligt stt välja en av dom.
är du kär i någon? yez. även om jag kanske skulle önska annat.
favoritplats: en plats i solen.
favoritmat: hmm.. detta är så himla svårt! men för tillfället är det nog tacos faktiskt. eller kebabtallrik med ris. eller ceasarsallad. eller vegetariska vårrullar med sweet chili sås. eller wokad kyckling m grönsaker. eller lax. eller saffransfisk med ris. eller tastys lasagne. ja ni hör ju
är du någon gång ironisk? haha, för ofta.
vad lyssnar du på just nu? inget just alldeles precis nu, men nyss spelades miracles med coldplay. fantastisk
vad lägger du först märke till med en ny person? ögonen tror jag. eller håret. kanske kläderna. eller hur personen pratar. jag vet inte riktigt.
skostorlek: 36/37
ögonfärg: blååååå
hårfärg: brunt och trist.
favoritfärg på kläder: svart och vitt. vinrött är också himla fint.
favoritfilm: kan omöjligt välja en. the perks of being a wallflower, the art of getting by, 500 days of summer, alla harry potter-filmer, sagan om ringen trilogin, osv.
hur känner du dig just nu? trött och lite nedstämd, rastlös och klarvaken. mkt blandat för tillfället haha
någon du älskar: mamma<3
relationsstatus: singel
favorithögtid: julen helt klart. midsommar är också mysig.
hatar du och ditt ex varandra? har inget ex men hatar inte killen jag senast "träffade" och han hatar inte mig heller vad jag vet!
vart är du just nu? i min säng.
om du var full, vem skulle ta hand om dig? bianca eller gustaf brukar bli offren :(
har du varit på ett brölloo? japp, ett.
bor du med dina föräldrar? sisi
längtar du till något? ja, att flytta hemifrån. veronica maggios konsert. att resa någonstans. känner bara en "allmän längtan" inombords typ vilket är lite skumt
känner du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? gustaf.
har du varit underviktig? i princip hela mitt liv men nu känns det som att det är påväg åt andra hållet lol. dags att ändra matvanorna lite tror jag
när kramade du någon senast? idag.
vad skulle du göra om den senaste personen du kysste, kysste någon annan framför dig? bli ledsen.
din konstigaste talang: har nog ingen talang alls faktiskt, tråkigt nog
har du några fobier? tvestjärtar, trånga utrymmen, kolsvart mörker.
vad var din senaste lögn om? ingen aning
tror du på spöken? tror på det mesta övernaturliga, vilket kan va jävligt jobbigt ibland och även leda till konstiga konversationer på fyllan.
tror du på magi? yes!
tror du på lycka? ja
tror du på kärlek? har tappat den tron lite under de senaste åren.
hur är vädret just nu? det. är. snö!!!!!! ute. helt jävla fantastiskt
senaste boken du läste: läser the perka of being a wallflower för tillfället!!
gillar du lukten av bensin? nej USCH fyfan får svårt att andas av bensinlukt.
har du något smeknamn? såf, soffan, soffi, tajni (haha elins påhitt)
senaste skadan: ramlade ur sängen häromdan och fick ett blåmärke på armbågen. heeehheh
spenderar eller sparar du pengar? spenderar!! är nog sämst i världshistorien på att spara tyvärr
favoritdjur: katt & häst.
har du varit olyckligt kär? känns som en vana i mitt liv lol. nä men ja det har väl hänt
fått ig i ett ämne/kurs? nej men på prov/ inlämning
kysst en kille? ja
kysst en tjej? ja
kysst någon i regnet? ne :(
haft ett jobb? si
lämnat huset utan plånbok? japp.
mobbat någon på internet? nope.
haft sex offentligt? nej gud nej!
rökt eller druckit alkohol? ja och ja
är du vegetarian eller vegan? nej det skulle jag aldrig kunna vara haha..
har du varit utomlands? ja! senast var i somras, ayia napa!
har du varit utanför europa? ja, var i peking förra hösten!
har du någon gång fått ditt hjärta krossat? ja och det är fan det värsta som finns.
vad ska du göra nu? sooooova
Allmänt | |
Upp