torsdagslista

 
dagens frisyr: uppsatt med scrunchie!!
dagens kläder: mina svarta dr denim, en grå/svart enkel tröja från h&m, svart jacka, grå halsduk, nikes & tygväskan från threads of theo.
dagens mat: lunchade med nea på oregano vilket innebar kebabtallrik med ris (igen alltså herregud kan leva på det), till middag vart det ett äpple, en skinkmacka och en kopp varm choklad.
dagens händelse: häng med nea, lampshopping med mamma på ikea. ja det var väl det. har skrivit personligt brev och sökt jobb!!
dagens planer: nu är ju dagen slut men morgondagens planer ser ut såhär: möte, hem fixa trixa slänga i mig mat och rota runt i garderoben på partyoutfit-jakt, jobb 16-21 och sedan dansa hela natten på nån klubb i stan. låter fint
dagens vill ha: längre hår :( annars en massa andra materiella ting
dagens roligaste: att min parfym kom på posten!!
dagens tråkigaste: att jag inte är rik och kan skaffa mig allt jag vill ha. hehe 
dagens humör: mycket glatt!! vilket det varit de senaste dagarna, igår kände jag mig exempelvis bara helt jävla bäst hela dagen. rätt underbart om jag får säga det själv.
dagens komplimang: eh jag vet inte. pappa tyckte jag var fin iklädd pyjamasbyxor och flufftröja?
dagens längtan: hänga med elin, tycker att hon kan kravla sig hem från schweiz nu!! 
dagens musik: snap out of it med arctic monkeys, gunshot med lykke li & bad habit med the kooks. älskarälskarälskarrr
Allmänt | |
#1 - - E:

börjar kravla mig om 15 dagar!!!!! miss uuu

Svar: <33333
Sofia Dahlin

Upp