latest

 
HEJ. sitter nu och planerar festival?? i?? budapest????? med kär vän jag knappt pratat med på 1?? 2?? 3??? år??? sjukt oklart men alltså SJUKASTE FESTIVALEN NÅGONSIN så jag hoppas på riktigt att det blir av för det vore så sjukt fett att kan inte ens beskriva det. Dock måste jag bli rik först så hoppas på ett mirakel men vafan.det.kan.gå.det.SKA.gå. Alltså The 1975, Deadmau5, A Day To Remember, Jimmy Eat World, Imagine Dragons, Jake Bugg, Placebo, Skrillex, Tom Odell, Axwell, Bastille, Fink, Lily Allen, Macklemore & Ryan Lewis, London Grammar, CeeLo Green, Crystal Fighters, Calvin Harris, OutKast, The Kooks OCH DETTA ÄR INTE ENS ALLA vet inte vart jag ska ta vägen vill såsåså gärna åka kmr dö annars. Så nu blir det sparasparaspara och planera i mängder så ska vi se att detta går hela vägen. Yeh.
 
 
 
 
Annars då? Mycket har hänt psykiskt men dessvärre mindre fysiskt. Denna eftermiddag/kväll spenderades i hängmattan med blandad mys/deppmusik i öronen och x antal tankar. Studerade fina träd och filosoferade något extremt. Otroligt avkopplande och fridfullt att bara ligga på en madrass i nätmattan, för att strax därpå dra ut på en ultrajobbig löprunda med mamma och sedan äta grillat med hela familjen samlad. Himla fin kväll.
 
 
Igår lekte jag supermega-wifey och gjorde lax till lunch, åkte och handlade mat med min bror och spenderade resten av dagen i sängen framför x antal avsnitt vänner och bara mådde allmänt piss pga jag är kvinna och därför blir tvingad till att må psykiskt och delvis fysiskt dåligt en vecka i månaden. No fair
 
 
Måndagkvällen spenderades på det finaste av ställen en gång om året. Fotade lite och kollade på betessläppet för ridskolans hästar. Frihetskänslan och lyckan i detta moment alltså. Obeskrivligt och endast hästmänniskor förstår.
 
 
Avslutningsvis så ska jag imorgon köpa present till denna filur på bilden ovan som fyller år på lördag. Älskar btw bilden som Ante fotade på hennes egen studentdag, trots oskärpan men det är väl det som är charmen med hela bilden? Hursomhelst, ska även fara runt land och rike på jakt efter en vit kavaj att ha på midsommar. Och under detta ska jag på något sätt hinna lämna tillbaka min försenade bok till bibblan och livestreama Coldplays konsert i Sydney vid tolvtiden. ÅH om jag bara kunde varit där. Låter som att det är dags att sova iaf. G'night
Allmänt | |
Upp