jag är hellre blind än ser mitt liv utan dig

 
första advent!! och jag har fortfarande inte tänt första ljuset i ljusstaken?? fy. helgen liter mot sitt slut och jag har nyss upptäckt florence valentin. himla jäkla bra så det är vad som spelas ikväll!! har överlevt ännu en jobbhelg med för tidiga mornar, denna gång har däremot (tragiskt nog) vintermörkret tagit över ännu lite mer, vilket resulterade i att jag åkt hemifrån och kommit hem i mörker. jaha. så mycket för ljusa helgpromenader. men äsch, hinner ju med promenader på vardagar nuförtiden.
 
gick in på gina efter avslutat jobbpass och fick med mig ett par jeans som sitter som ett smack! de var mer än ekonomivänliga också vilket ger dom extra pluspoäng!! så nu kommer jag flitigt gå runt i blåa jeans. festligt värre. nu ska jag äta pepparkakor och se ett avsnitt av the originals.
Allmänt | |
#1 - - Bianca:

Äntligen någon mer som älskar Love i Florence valentin <33333

Upp