något kanske lite för naket & ärligt

Herregud, då var jag här igen. Satt nyss och försökte reflektera lite över vad som egentligen hänt de senaste veckorna/månaderna men inte direkt kommit fram till något då det mesta känns som någon slags grå tjock dimma med några små inslag av ljusa färger? hur någon ska förstå detta vet jag inte, men ni kanske är smartare än jag tror. Iaf; har varit med om en del skit som varit svårt att hantera på riktigt den senaste tiden vilket gjort att jag hittat andra sätt att fly från det, vilket inte blev så himla bra i slutändan. Men efter denna helg känns faktiskt allt lite lättare och någonstans mitt i alla tårar efter ett stänk alkohol för mkt fann jag en inspiration. det är fan inte lätt att vara 19 år och känna sig så himla svår och grå hela tiden, men jag tänker att det är okej. Det är okej att känna sig allra sämst i hela jävla världen ibland. för då vet man att det bara kan bli bättre. Jag menar, man kan ju aldrig vara sämre än sämst? Right? så i ett hav av tårar och en rymd av mörka förbjudna tankar finns det nu ett ljus och jag känner att jag är påväg uppåt. Och det är vad jag vill dela med mig av här. alla mår skit ibland och det är helt. otroligt. okej. Så jag har sagt okej till mig själv ett tag. och det gjorde det så mycket bättre såhär i slutändan. Trots att jag skäms över alla tårar i lördags, tänker jag på stunden av lättnad efter. för trots att kvällen drog med sig ett av de värsta minnena, drog det även med ett av de absolut finaste.
 
så tack fina ni för i lördags.
 
och speciellt tack till dig bianca för vad i hela helvete skulle jag göra utan dig
Text | |
#1 - - Bianca:

Helt rätt inställning Sofia!
Och du, du skulle nog vara lika lost som jag vore utan dig fina.

Upp