dirty harry och en tung refräng

 
 
 
 
 
 
 
(massa gamla bilder pga deprimerad & nostalgisk. saknar mkt these days)
 
haha alltså livet. vad gör jag med mitt? dricker cola, försöker göra nå vettigt med mitt hår (och resten av ja.....mig), försöker låta bli att trycka i mig allt ätbart som finns, jobbar till och från, köper nya underkläder i brist på annat, går runt i hundra butiker i jakt på färgade linser. ser thomas stenström live igen. det var fantastiskt. igen. har idag även glott på ph, portkod och trixat m bloggen i x antal timmar. fick lite inspo och har lite kläd- och fotoidéer till imorn!!! då blir det även fika med min paris-vän och kanske lunch med kära mor? ingen vet. saknar mina vänner. vill köpa nya skor. vill dricka alkohol. vill dansa med elin till ts nya album. livet e trist men i helgen får jag dansa med den bästa iaf
 
gonatt
Allmänt | |
#1 - - Ellibelli (venne ingen kallar mig det??) haha:

aww vill osså dansa med dig <3

Upp