lägesupdate deluxe

 
 
 
 
Mycket har hänt sen senast vi sågs!! Har nämligen glömt bort att jag har en blogg och ägnat för mkt tid åt grubblande istället för bloggande. Iaf, har jobbat och försökt komma på vad jag vill bli "när jag blir stor" och kastat bort mina pengar på fina kläder alkohol konsertbiljetter och mat och nästan slarvat bort min mobil på fyllan och mått piss och mått fantastiskt och sovit för länge och inte sovit alls och hängt med det studerande paret i västerås och lunchat med fin vän och inte alls lärt mig spela biljard men ändå försökt och varit lika kass på bowling. Men vad gör det att man är värdelös på sånt som innehåller klot och pinnar. Försöker istället fokusera på det fina livet har att erbjuda och glömma personer som bestämt sig att fortsätta hemsöka min hjärna och smärta mitt hjärta trots att det är så länge sedan allt hände. Kan verkligen inte begripa att jag saknar hur det var för ett år sedan, men så är det väl med känslor och det faktum att fjärilar i magen är något av det finaste som finns.
 
Nåväl, detta går att överleva. I helgen är det utklädnadsdags i Västerås, slit på ICA och häng med mina favorittjejer som står på schemat. Ska även försöka damma av kameran så den får komma till användning inom en snar framtid. Ska nu fortsätta spela sönder Taylor Swift's nya album, dricka varm choklad och krypa ner i sängen. Älskar hösten på detta vis. Imorgon är det jobb nine to five och vi hörs när vi hörs. Hare gött
 
Allmänt | |
Upp