lost in the heat of it all

 
God kväll mannar!! Vet ni vad jag suttit o pysslat med den senaste... timmen kanske?? Jo det är så att jag slängt ihop lite halvtaskiga filmsnuttar från några av sommarens höjdpunkter som lyckats komma med på film. Den lär dyka upp här inom en snar framtid, trots att det inte kommer vara vackert så kände jag att denna sommar är värd att dela med sig av - även med iphonefilmer o übersämst redigering. Ja. Förövrigt sitter jag för tillfället i min säng och fruktar morgondagen då jag måste städa mitt rum. Lol. Ska även åka in till stan och försöka byta min klocka som gick sönder på kryssningen. Åh, juste, KRYSSNINGEN!! Det var sjukt. Drack öl, cider och klunkade direkt ur vodkaflaskan?? Vad som hände sen är någorlunda oklart men shit vad kul vi hade ändå. Har några knasiga filmer som innehåller fula skratt och en google translate-röst. Ja. Var i alla fall näst intill död och fortfarande full vid hemkomsten, men det var det då fan värt.
 
Helgen ser ut att bjuda på trevligheter, såsom middag med mina gamla stallbrudar och ut och öla med en kompis eller fler. Längtar för tillfället efter att duscha och raka benen, men det är helt klart omöjligt att röra sig ur sängen precis just nu. Nu äre dags att lägga upp filmen på vimeo, återkommer!!
Allmänt | |
Upp