livin' la vida vodka

 
 
Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra med livet förutom att lyssna på Bon Iver och äta god mat. För tillfället låter det som det enda rätta, men jag lovar er att det blir tråkigt i längden. På senare tid har jag ögnat igenom det som finns att se av Awkward, stökat ner onödigt mycket i mitt rum igen, hängt med min bff och filosoferat över livet. Har cirka noll inspiration till någonting för tillfället, samtidigt som jag försöker förbereda mig mentalt inför denna höst. Vänner har nu flyttat till andra städer eller länder och jag har panik över hur tillvaron förändrades från perfekt till kaotisk och ensam på bara några få dagar. Vilket får mig att tappa hoppet om det mesta istället för att rycka upp mig och ta tag i situationen. Men jag antar att jag ska låta mig själv vara ett tag och låta det sjunka in. Jämför jag mitt liv nu med för hur det såg ut för ett år sedan vill jag nämligen mest springa iväg och gömma mig under täcket.
 
Allmänt | |
Upp