ever since you knew your power you made me cry

mycket har hänt sedan jag skrev här senast och just nu är mitt huvud en stor jäkla tickande bomb, har så sjukt mycket som snurrar runt och bråkar med mig att jag inte vet vart jag ska ta vägen. aja, nog om det.
 
förra helgen blev det en spontankväll inne i stan med några jag inte träffat på _aslänge_ vilket var sjukt kul! däremot var det inte lika kul att gå upp kl 6 dagen efter och åka till jobbet, menmen pengarna behövs ju! i veckan har jag sett furious 7 med nea och herregu vad jag grät i slutet, men riktigt bra var den. onsdagstraditionen med måns återupptogs så vi konsumerade alkohol på både movitz och harrys, följt av en trött bussresa hem runt tre på morgonen. har också druckit lyxshake med bästis, haft sleepover med bianca och i lördags var det festligheter hos mig. hade sjukt kul och trots att många tröttisar drog himla tidigt dansade vi länge och tömde kylen på det alkoholhaltiga som fanns kvar. söndagen spenderades i soffan framför lite film med kebab, chips, godis och annat onyttigt tillsammans med amanda elias och erik som sov kvar. mycket trevligt bakishäng och sen sov jag i 16 timmar. utmattad much? JA.
 
idag tog jag tag i mitt liv, köpte gymkort och trampade på en träningscykel i en timme, köpte fullkornspasta och gjorde en chai latte efter middagen. nu ska jag glo pretty little liars och sen sova lite, imorgon blir det förhoppningsvis en lunchdejt med bianca på tastys, ett besök på gymmet och högslokeutbildningssök. ugh.
 
det var lägesupdaten för denna gång, hare gött mannar!!!
Allmänt | |
Upp