/onsdagslista/

dagens frisyr: har väl kört på lite olika idag haha! under dagen uppsatt m flätad tofs, framåt kvällen bara vanlig tofs och senare vart det utsläppt en stund.
dagens kläder: på dagen svarta jeans, grå stickad tröja, favoritklockan & svart kappa. på kvällen svarta jeans, vit slapp t-shirt, svart kofta, favoritklockan & skinnpaj. har som vanlig traskat runt i mina old skool vans (<3).
dagens händelse: lunchade med min mor i stan på en vegetarisk restaurang i solen där jag åt ca godaste grytan ever. åkte en sväng till jobbet och plockade upp mina träningsskor, körde ett ben- och magpass på gymmet. på kvällen såg jag insurgent med måns (fett bra var den!!) och efter det drack vi några öl och varsinn jelly shot på hellströms!
dagens mat: till lunch åt jag en vegetarisk gryta med bönor, diverse grönsaker, kokosmjölk, massa kryddor & fullkornsris. till middag kyckling med sockerärtor, broccoli & klibbris. sen vart det popcorn till bion såklart!!
 
dagens vill ha: varmare kvällar!! kom igen våren, kom igen sommarn<3 och lite jättemkt mer pengar. och ett heltidsjobb. heh
dagens roligaste: dels innan filmen började då vi flamsade runt i en tom biosalong, sen det faktum att det endast var vi och två till som såg filmen. och när jag skulle svälja min jelly shot. längesen jag skrattade så mycket och det slutade med att jag hade jordgubbsgelé runt hela munnen, hakan och halva händerna. har absolut ingen aning om hur det gick till men sjukt kul vart det lol.
dagens tråkigaste: att jag vaknade i panik imorse helt svettig efter en fruktansvärt jobbig mardröm. godmorgon!!
dagens humör: finfint!
dagens komplimang: har nog inte fått nån komplimang idag höhö.
dagens längtan: barcelona!!!! o att tågluffa.
dagens musik: i miss you med beyoncé & see you again med wiz khalifa och charlie puth. wäääähh
Allmänt | |
Upp