february 14th

 
 
 
 
För er som missade det så var det alla hjärtans dag igår, en dag som jag starkt ogillar då jag tycker att den är så extremt överskattad. Men det vart en himla fin dag ändå, hade sovmorgon efter en mentalt och ganske fysiskt jobbig fredag, sen tog jag tåget till Bro. Gick en promenad med bästis och snackade om lite allt möjligt, satt sedan en stund i hans soffa, klappade hund och katt och åt chips. Tog sen tåget hem igen, svängde förbi centrum och köpte en ny tröja, skyndade hem för att fräscha till mig och tog sen bussen till Elin. Där var även Kajsa på plats så vi åt fajitas, drack vin och öl, kollade på Melodifestivalen som var lika dålig som vanligt (men det bjöd på en del skratt ändå!!) och satt uppe och snackade till halv två.
 
Idag har jag bara tagit det superlugnt, kollat tre avsnitt Prison Break (det är ju rätt bra faktiskt!!) och hängt med en vän. Åt precis middag och nu ska jag glo Stuck in Love, en favvofilm. Imorgon ska jag visa er min nya fina tröja!! tjing
Allmänt | |
Upp