fivefivefivefivefive


5 saker jag brukar säga
- fint
- vaihelvete
- lol
- fan
- ey
 

5 saker jag vill bli bättre på
- fotografera
- spara pengar
- undvika sånt som är dåligt för mig
- våga
- sluta skjuta upp saker


 5 saker jag brukar tänka

- kan jag gå klädd såhär?
- hur många timmar hinner jag sova om jag somnar prick nu?
- varför är livet så fruktansvärt orättvist?
- vad ska jag äta idag?
- "kom igen för fan ryck upp dig" typ. när jag är lat eller feg.
 
 5 saker som jag lägger mycket pengar på
- mat
- kläder
- cola
- alkohol
- musik

 

5 saker jag brukar drömma om nätterna
- att jag åker utomlands. oftast till london, new york eller en paradisö.
- att jag är förföljd/iakttagen. vaknar oftast i panik med andnöd helt genomsvettig lol.
- om sex och kärlek.
- en massa random personer på random ställen i random situationer där jag oftast inte fattar någonting och vaknar med huvudvärk.
- om ensamhet, att bli övergiven och hjärtekross.
 
5 saker få personer vet om mig

- jag har haft problem med min sömn sen jag var 10-11 år gammal ungefär.
- jag går ofta långa promenader på kvällen och lyssnar på musik, det är så fridfullt och får en att tänka vettigt.
- jag blir illamående bara av att känna lukten av rödvin.
- första gången jag stod på ett par skidor var jag tre år gammal.
- jag tycker att det är superduperextremt jobbigt att prata känslor med någon man tycker om.

 5 saker jag älskar att göra

- åka bil.
- äta god mat med gott sällskap.
- träffa nya människor.
- hångla.
- lyssna på musik.


5 saker som jag vill ska hända innan året tar slut
- att jag börjat plugga eller fått ett heltidsjobb.
- körkort.
- en utomlandsresa med fina vänner.
- flytta hemifrån (dreamindreaminnn).
- tälta med vänner. festival eller bara casual tälthäng.

5 saker jag saknar i min garderob
- den perfekta kappan.
- ett par låga drmartens-lookalikes (vill inte ha äkta).
- en mönstrad halvfärgglad stickad tröja.
- en vit tunn turtleneck-tröja.
- de perfeka jeansshortsen.

5 saker som doftar underbart
- blöt asfalt efter en varm regnskur på sommaren.
- min parfym.
- cigarettrök (hemskt men så är det)
- bacon.
- nybakade kanelbullar.


5 saker jag skrattar åt

- detta: http://youtu.be/82mPXI9Vpa8
- detta: http://youtu.be/KIk26JT4XDY
- tv-serien vänner.
- magnus betnér - livets ord
- det mesta

5 saker som gör mig till mig
- mina humörsvängningar.
- mitt intresse för musik.
- mitt colaberoende (lol tragiskt)
- hur jag överanalyserar allt som går att överanalysera och att jag även överanalyserar det faktum att jag överanalyserar. kan va rätt jobbigt ibland
- min klädstil. att jag bryr mig fast jag inte bryr mig, typ.

Allmänt | |
Upp