i was hoping someday you'd be on your way to better things

 
 
 
de senaste 48 timmarna har varit... hektiska? omtumlande? konstiga? extremt utmattande? eller något. så mycket har hänt på sån himla kort tid vilket resulterade i tolv timmars sömn och helknasiga drömmar (vaknade bla i panik för att jag drömt att jag glömt bort biancas födelsedag?? i would never). MEN de har fört med sig en hel del gott också!! har ätit supergod tacos som torsdagsmiddag, lunchat på oregano med nea och lollo där de har den godaste pastarätten i hela sverige, utforskat sats (och blivit besviken) med nea vilket resulterade i en sjuhelvetes träningsvärk, köpt två nya plattor på vinyl (se bild | så mkt kärlek), blivit halvt utskrattad av tammie på jobbet pga min lustiga gång pga träningsvärken, spelat bowling med tomflaskor/burkar och jongleringsbollar i mitt rum med småkusinerna, fått höra om min 9-åriga kusins kärleksliv (vilket innebär 1 flickvän & 10 flickor som är nerkärade i honom. så himla cute) och sist men absolut inte minst köpt biljetter till the kooks på måndag på münchenbryggeriet!!! urban cone är förband också så jag är helt lyrisk, euforisk, lycklig, osvosv. ska gå med min kära vän måns så det blir himla trevligt!! trodde först att jag skulle få gå själv eftersom bianca inte kunde ( :((( ) men måns blev räddaren i nöden denna gång, härligt.
 
nog med babbel, om sex timmar och tjugo minuter börjar jag jobba. hare gött så hörs vi om jag vet inte!!
Allmänt | |
Upp