suddenly we were left without the worry of tomorrow










okej så vad har hänt den senaste tiden?? har jobbat som ett as och min lediga tid har spenderats framför kärleksfilmer från 80/90-talet (fy vad det kändes knäppt att skriva känner mig gammal och grå nu??). inte mycket annat spännande har hänt, saknar mina bästabästa vänner då jag knappt ser de två finingarna längre vilket känns helt jävla apsämst med tanke på att avståndet mellan oss kanske möjligtvis ökar ytterligare till hösten?? får sån himla panikångest så fort jag tänker på det så nu släpper vi det. har förövrigt planer för att få lite bättre struktur på mitt liv och nu vill jag skärpa till mig ordentligt. will do my best. imorgon ska jag träna och besöka bengans i stan. fint. i helgen ska jag slita på ica och umgås med vänner, tjing
Allmänt | |
Upp