jag ser domen i dina ögon

 
 
 
 
 
 
 
tisdag. en produktiv dag! har varit och kört ett rejält mage/ben pass på gymmet, vilket kändes himla bra. gick sen och köpte sallad till lunch, plockade ur diskmaskinen och drog fram kameran. har även städat undan lite till i mitt rum och nu ska jag snart åka med mamma till stallet. saknar hästlukten lite för mycket för tillfället.
 
har förövrigt planerat att se ut som ovan imorgon kväll då jag ska hänga med måns, men vi får se eftersom jag visar en liten del av magen vilket gör mig något obekväm haha. toppen är från h&m och byxorna från monki btw. aja nu ska jag hitta lite varmare kläder!! vi hörs mannar, ha en skön tisdagskväll puzzzz
Kläder | |
#1 - - emma yngve:

oj vilken jättefin blogg du har, så så fina bilder!!!

Svar: ååh tack så mycket vad glad jag blir!!!
Sofia Dahlin

Upp