new years eve 14/15

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
åh hade verkligen en så himla fin kväll igår, ett gott avslut på ett fantastiskt gott år. dock kunde det ju såklart varit lite bättre men nu hurrar vi för hur pass bra det faktiskt blev ändå!! började med middag hos kajsa med de fem människorna plus jag på bilderna ovan. sen gick vi skiljda vägar för partyäventyr så jag, bianca och mattias hamnade hos aleksandra i kungsängen där det var jäkligt trevligt och en massa gött folk. däckade vid fem och idag har jag hängt i soffan med några andra eftersläntare och ätit pizza. livet är så himla fint
 
ps har som nyårslöfte att bli flitigare med kameran och övaövaöva så jag får finare bilder än dessa havdana. är även otroligt taggad på bloggen nu men det går säkert över imorgon bitti när jag vaknar haha. ha ett fint 2015 fina ni.
Allmänt, Fotografi | |
Upp