ett stycke lista

 
Vad har du på dig?
Ett tunnt slappt vitt linne och mina svartvita byxor som går under namnet "hippie-pants".
 
Hur mår du? 
Just nu är jag vrålsjuk med halsont, feber och täppt/rinnande näsa - så mår väl inte superfantastiskt direkt! Haha.
 
Vad önskar du just nu? 
Att jag var frisk och hade lite mer pengar på kontot så jag kan fly landet ett (långt) tag.
 
Vad har du ätit idag? 
Till frukost åt jag en skål yoghurt med citrus/mascarpone-smak, fruktansvärt god är den! Till sen lunch/tidig middag åt jag kycklinggryta med cashewnötter och ris tillsammans med familjen, och till kvällsmat åt jag en baguettemacka med ost och till det drack jag en kopp te. Mums.
 
Untitled | via Tumblr
 
Vad ska du göra imorrn? 
Troligtvis ligga nerbäddad hela dagen och dricka te, knapra alvedon och halstabletter och glo film. Vad gör man annars när man är sjuk och knappt orkar gå ur sängen?
 
Och ikväll? 
Sova!! Massor.
 
Vem saknar du? 
:(
 
Senaste inköp? 
Hm, det var nog lunchen på jobbet i onsdags, plockade ihop en extremt god sallad från salladsbaren! Det bästa med att jobba på ICA hehe...
 
Vad skrattade du senast åt? 
Oj jag minns inte, men skrattade mycket på jobbet i fredags!
 
Battle of the colors
 
Vad grät du senast åt? 
Det var innan jag åkte till jobbet igår morse då jag hade massa feber och mådde fruktansvärt dåligt, fick panik över tanken att ett 7-timmarspass väntade. Dock skickade min snälla chef hem mig efter tre timmar och pappa hämtade så då vart jag glad igen hihi. Har ju världens bästa föräldrar <3
 
Vem sov du senast med? 
Bianca!
 
Vad läser du just nu? 
Vill ha dig så illa av Gunnar Ardelius.
 
Senast sedda film? 
"The Way" med Martin Sheen i huvudrollen, fantastisk film!! Rekommenderar den verkligen.
 
Instagram: @noneed4u
 
Vilken svordom använder du mest? 
Fan.
 
Vem var den senaste som ringde dig? 
Bianca!
 
Senast 3 inkomna sms? 
"Yes!" - från Jocke.
"52 :)" - från min käre bror.
"Grymt! :) Du får krya på dig" - från Carl.
 
Vad stod det i ditt senaste skickade sms? 
"Har swishat nu, tacksi" som svar till bror min!
 
Vilken är din favoritfrukt? 
Jordgubbar alla dar i veckan!!
 
Vad är du rädd för? 
Att livet ska gå för fort och jag inte hinner med det jag vill. Att bli kär, att älska någon. Att jag ska bli våldtagen, kidnappad eller misshandlad. Att någon närstående ska dö. Döden, tvestjärtar, vapen, trånga utrymmen, mörker, jag kan hålla på hur länge som helst, det finns så sjukt mycket jag är rädd för. Tyvärr.
 
 
Blir du lätt svartsjuk? 
Usch, ja. Det är verkligen en av mina sämsta egenskaper :(
 
Din favoritkaraktär ur en serie? 
Man kan inte annat än älska Seth Cohen i The O.C. <3
 
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten? 
Tellan som skrev ett meddelande i lille gruppchatten!
 
Vilket språk hade du velat lära dig? 
Åh blir så arg att jag inte tog franskalektionerna seriöst när jag gick på högstadiet!! Skulle verkligen vilja kunna flytande franska, och kinesiska!
 
Vart vill du åka just nu? 
Är så himla sugen på att dra iväg och tågluffa runt i Europa, eller vandra någonstans. Vill hemskt gärna åka till Chamonix och vandra, eller till Kroatien och njuta av solen. Eller Santorini. Eller bara vart fan som helst just nu egentligen!
 
picturesbyaina -
 
Allmänt | |
Upp