everything that happens is from now on

idag har det varit en sån himla fin dag. både vädermässigt och allt-annat-mässigt (haha hittar inte rätt ord?). körde ett kort pass på jobbet, bara fyra timmar, och åkte sen bussen till kungsängen och njöt av en värmande eftermiddagssol i ansiktet. förutom det har jag inte gjort något speciellt alls, men det var nog det som kändes så fint på något sätt - med tanke på mitt fullspäckade schema sedan jag kom hem från resan.
 
i tisdags drack jag (för många) öl med måns och hade svinkul tills det spårade smått, var liiite för taggad haha. mådde därav skit hela gårdagen och krigade mig igenom ett 7-timmars pass. imorgon jobbar jag till stängning, hänger möjligtvis med g, på lördag ska jag träffa carolina som är på besök i svedala och på kvällen far jag till v-town. denna helg blir fin!! dags att sova nattinatti folk1
Allmänt | |
Upp